4 Ocak 2010 Pazartesi

Gönül'ün Meyveli Yılbaşı Pastası ve Yılbaşı Kurabiyeleri

Sevgili Gönülünce Lezzetler 'den...











Meyveli Yılbaşı Pastasının tarifi:
MALZEMELER:

1 Tane pandispanya kek
2 Paket şanti
2 Bardak soğuk süt
4 Yemek kaşığı marmelat veya reçel
Dilediğiniz meyveler ben muz, kivi, ananas kullandım
1 Çay bardağı damla çikolata
Pembe gıda boyası ve çilek aroması
Şeker hamuru


YAPILIŞI:

İki kat olan kekin ilk katını servis tabağına alıp süt ile ıslatalım. Bu arada şantiyi hazırlıyalım. Sütün içine kürdan ucu ile pembe gıda boyası ile renklendirip çilek aromasını birkaç damla damlatıp toz şantiyide ilave edip çırpalım. Islattığımız kekin üzerine reçelimiz ile kaplıyalım. Şantinin bir kısmını yayalım ve dilimlenmiş meyveleri sıralıyalım çikolataları serpiştirelim. Diğer kek parçasını üzerine kapatım elimizle oturtalım. Tekrar süt ile ıslatıp kalan şantiyi üzerine yayalım. Üzerinin süslemesi hayal gücünüze kalmış. Ben şeker hamurları ile fiğürler yaptım birazda pembe çikolata rendeledim umarım beğenmişsinizdir.

Afiyet Olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder