9 Aralık 2009 Çarşamba

İlk Etkinliğim

Sevgili Düş Bahçesinden sonra bayrağı ben devralmış bulunmaktayım.
İnanın çooook heyecanlıyım. Belki inanmayacaksınız ama bu işe karar verdiğim günden beri heyecan duyuyorum. İlk defa bir etkinliğe ev sahipliği yapıyorum çünkü. Bir sürü konuk ağırlayacağım. Hiçbir şey eksik olsun, hatalı olsun istemiyorum.

Sevgili Ayşe beni yüreklendirdi ve haydi bakalım başlayalım dedik. Eveet bu kadar ön söz yeter artık di mi :)

Gelelim etkinliğimizin konusuna. Ay itibariyle konuyu , tabii ki buna uygun olarak, yeni yıl ile ilgili seçtim, eminim birçoğunuz zaten yeni yıla girerken birçok hazırlık yapacaksınız, böylece hem etkinlik için yapılanlar bir işe yaramış olacak hem de yeni yıl için yaptıklarınız etkinliğe yaramış olacak. Biz bu hazırlıkların en tatlısı ile yani pastası ve kurabiyesi ile ilgileneceğiz.

Yeni yıl dendiğinde, benim için lapa lapa yağan kar, fırında pişen kestane kebap, ocakta kaynayan çay, aile içinde oynanan tombala, türlü emekler verilerek kurulmuş bir sofra, gecenin sonunda ortaya çıkan sürpriz pasta veya tatlı demek, peki ya sizin için ne demek?

Bu etkinlikte içinizden ne geliyorsa, bu duygularınızı pastalarınızla ve kurabiyelerinizle ifade edelim dedim. Yeni yılın çoşkusu, eski yılın ve geride bırakılanların hüznü, iyisi ile kötüsü ile, tüm bu duyguların renklerini bir araya getirip renkli renkli kurabiyeler, değişik şekilli ve türde pastalar yapalım istedim.

Evet konumuz bu, yeni yıl temalı pasta ve kurabiyeler...Kodu, sağ üst köşede, etkinlik bannerinin altında bulabilirsiniz. Etkinliğe katılmak isteyen arkadaşların mutfakgunlugum@gmail.com adresine resimleriyle birlikte tariflerinizi, adınızı-soyadınızı, varsa sitenizin veya blogunuz linkini verebilirsiniz.


Güzel ve keyifli bir etkinlik olması dileğiyle....hepinizi bekliyoruuuum....

1 yorum:

  1. Canım muhteşem bir etkinlik olmuş yüreğine sağlık öpüyorum...

    YanıtlaSil